vasárnap, február 6

23♥




23. Első nap a munkában

Stefan és a többiek már elmentek mikor én még mindig az előszobába álltam Damonra várva. Fogalmam sem volt róla, hogy hol a fenében van, de ha nem indulunk el két percen belül, akkor fix, hogy elkések az első munkanapomon.
- Damon! – kiáltottam, de semmi válasz nem érkezett. Motorzúgást hallottam az ajtó elől. Kinyitottam az ajtót, „Ha a szívem csücske nem visz el, akkor majd stoppolok!” címszó alatt, de a látványtól, ami odakint fogadott elakadt a lélegzetem.
Fekete bőrdzsekiben Damon feszített egy fekete motoron. Minden gondolatot sikerült száműznie a fejemből. Vigyorgott, mint mindig, bár most gyanítom az töltötte el ekkora megelégedéssel, hogy mint egy hülye bámultam őt tátott szájjal.
- Tényleg azt hitted, hogy csak poénból hordok bőrdzsekit? – vigyorgott továbbra is rendületlenül.
Sokkom két okból is érthetőnek bizonyult. Az első ok: Imádtam a motorokat. New Yorkban volt is egy, de azt csak béreltem így nem hozhattam magammal. A második ok: Semmit a világon nem találtam olyan sexinek, mint egy motoros pasit.
Ennek fényében azt hiszem, hogy nem is reagáltam, olyan rosszul. Végül is nem ájultam el a látványtól és ez már bíztató.
- Pattanj szivi, mert elkésel. – intett maga mögé.
Jobb láb, bal láb, jobb láb...kellett egy kis idő mire sikerült kellőképpen visszaemlékeznem a járás bonyolult műveletére.
Így is elég holdkóros benyomását kelthettem, de Damon rendkívül élvezte. Szinte megremegtem, ahogy átvetettem a lábam a puha bőrülésen. Még szerencse, hogy az eastpak hátizsákba pakoltam, mert így nem kellett minden cuccomat az árokba hajítsam, hogy végre elindulhassunk.
Tétován átkaroltam Damont. Nem nagyon tetszett neki. Addig-addig fészkelődött, míg elfogyott mögöttem a hely, így teljesen a hátához kellett simulnom. Gázt adott és elindultunk. Fejemet a hátára hajtottam, míg élveztem az adrenalin és a hűs levegő dübörgését a bőrömön. Úgy éreztem, hogy szinte repülök, ahogy a szél hajlakkot nem kímélve cibálta a hajamat.
Túl hamar vége lett. Szinte fizikailag fájt, hogy eltűnt a hűs örvény. Búcsúzóul még előrehajolva nyomtam egy ártatlan puszit Damon arcára majd leszálltam. Legszívesebben   
- Szerintem körülbelül négy körül végzünk. – mondtam. – Értem jössz?
- Ha végezTETEK akkor igen. Húzta el a száját. -  Csak csörögj rám. –mondta, majd indított és még utoljára rám vigyorogva elrobogott, gondolom, hogy valahol hasznosan eltöltse azt az időt, míg a hívásomra várakozik.
Felnéztem a kopott márványépületre. Hatalmas lépcsősor vezetett fel egészen a bejáratig. Tétován indultam felfelé. A forgóajtón átjutva megálltam a csodálatos antik stílusban készült festett mennyezet alatt. Még felfelé bámészkodtam nm vettem észre, hogy Will már rég mellettem áll. Nem csoda, hogy majdnem felsikítottam, mikor megszólalt mellettem.
- Valahogy mindig megnyugtatnak ezek a képek. Olyan érzése esz tőlük az embernek, hogy nincs teljesen egyedül. – dörmögte mély baritonján.
- Ó. Szia. – nyögtem ki zavartan. – Rémes, hogy már az első nap elkések és még hülyét is csinálok magamból. – nevettem a mennyezet felé intve. – Még nem igazán jártam itt. – szabadkoztam az előbbi bambaságom miatt.
- Semmi gond. – mosolyogta. – Gyere körbevezetlek. – intett zsebre dugott kézzel. – Nem olyan rémes, mint, ahogy látszik.
Én is elnevettem magam. Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy William Lucas korántsem olyan katonás főnök, mint ahogyan tartottam tőle.
A könyvtár két emeletes volt. Minden emeleten volt egy nagyterem és négy kisterem. Az második szinten a könyvtári szobákon kívül, helyett kapott még az iroda és egy leginkább csak kávé főzésre szakosodott miniatűr konyha. Ide vonultunk vissza, miután kimerültünk az épület felderítésében.
- Kérsz egy kávét? – kérdezte mikor beértünk.
- Köszi, az most nagyon jól esne. – nyögtem ki magamból. A tegnap éjszaka történtek bármennyire is nem akartam rájuk gondolni teljesen kimerítettek. Kezdett úrrá lenni rajtam a fáradság.
- Tulajdonképpen mi is lesz majd az én feladatom? – kérdeztem mivel úgy saccoltam, hogy még max tíz percig leszek képes egyáltalán ébren maradni.
Will letette elém a gőzölgő csészét, ami gyanítom, hogy épp megmenteni készült az életemet.
- Igazán nem lesz sok dolgod. – kezdte. – Szinte be se kell minden nap járnod. Az a lényeg, hogy valahogy fel kell számolnunk azt a káoszt, amit az elődeim hagytak. Az iroda zűrzavar és a számlák meg a papírok sincsenek rendben. Annyi lenne, hogy ezeket mikor bent vagy két hónapon belül rendszerezni. Elég, ha egy héten háromszor bejössz. A többi munkát számítógép mellett is el tudod intézni. Csak annyi lesz, hogy fogadd a könyvtár elektronikus üzeneteit, és ha kell, hasonló módon e-mailben értesítesz az aktuálisakról. – kortyolt egyet a kávájából. – Van kérdésed? – nézett rám vidáman.
Kissé hitetlenül néztem rá. Ennyi lenne az egész? És még csak be se kell járnom minden nap.
- Azt hiszem, hogy nincs. – mondtam, a kávém utolsó cseppjeit is kiimádkozva a csészéből. – Akkor kezdhetjük?
- Várj még egy percet. – komorodott el az arca. – Tudod én hallottam, hogy mi történt tegnap éjjel és őszintén nem hittem, hogy ma be fogsz jönni. – megvakarta a fejét zavarában. – Csak azt szeretném, hogy tudd, nem kell most rögtön munkába állj. Ha szükséged van egy kis időre én teljesen megértem és fenntartanám a helyedet, ha...
- Figyelj. – állítottam le finoman. – Nem is tudod, hogy mekkora segítség az, hogy elfoglalhatom magam valamivel. Hidd el, hogy ha most otthon kellene, hogy üljek, akkor beleőrülnék. – néztem rá.
- Akkor rendben. – mosolygott. – Kezdjük. – mondta intve, hogy kövessem az irodába. Az iroda két részből állt egy külső és egy belső részből. Belül természetesen egy leválasztott részen Will irodája volt, míg kívül az enyém.
A polcokon a padlón keresztül egészen az asztalomig hatalmas papírhegyek hevertek. Nem is kérdeztem semmit csak belevetettem magam a szortírozásba. A negyedik kávén és két papírhalmon túl már koránt se tűnt olyan könnyűnek ez a munka.
Ránéztem az órámra. Jézusom már fél hat. Berohantam Will irodájába hol meglepő látvány fogadott. Azt azért sikerült elkönyvelnem, hogy az ő dolgai sincsenek nagyobb rendben. Épp egy kötegen csicsikált az íróasztalán egy kávésbögrét szorongatva. Hát hiába hosszú volt ez a nap. Nap bakker mindjárt besötétedik. Könyveltem el magamban félve a következményektől.
Kopogtam párat az ajtón.
- Mára végeztünk rendben? Muszáj, hogy hazamenjek. – nevettem.
- Persze. Én még azt hiszem, maradok egy kicsit. –törölte meg a szemét. – Elvégre te így többet dolgoztál,mint én. Egyenlítenem kell. – mosolygott.
Elköszöntem majd hívtam Damont. Kinyomott. Remélem,ez azt jelenti, hogy vette a lapot. Mire kiléptem az épületből, meg is láttam szinte ugyanott ahol kitett reggel. Motorral. Ez kezdett egyre jobban tetszeni.
- Sokáig maradtál. – mondta hidegen. – Csak nem átnyálaztátok az egész rendszert? – gúnyolódott már megint.
Majdnem hozzávágtam a táskám. Ekkora barmot. Most komolyan nekem fog esni?
- Neked is, SZIA! - nyögtem megkövülten a rideg fogadtatástól.
Leültem mögé, de még mindig nem indult el.
- Mi az? – kérdeztem meg a füléhez hajolva. – Valami gond van? – próbáltam kipuhatolni a hirtelen hangulatváltozásának okát.
- Reggel kaptam puszit is. – duzzogott.
Ezen ne múljon. Majdhogynem felfaltam az arcát. Éreztem, hogy vigyorog. Mint egy ötéves.
Beleborzongtam, ahogy megéreztem a motor dübörgését, majd mikor elragadott a süvítő örvény. Lefékeztünk a ház előtt. A kocsi feljárón nem láttam Stefan kocsiját.
- A többiek? – kérdeztem rá.
Damon nem válaszolt csak sejtelmesen mosolygott.
- Gyere. – húzott magával meg se állva az emeletig. Kétségem se fért hozzá, hogy a szobája felé megyünk.  
Odabent ledobta a táskámat meg a kabátját a fotelba majd a fürdő felé tolt. Mielőtt beléptünk volna levette a nyakamba tekert kendőt és a szemem elé kötötte.
- Damon ez most komoly? – remegett meg egy kicsit a hangom.
Éreztem forró leheletét a nyakamon, de nem hagyta, hogy megforduljak betolt az ajtón.
Csendben lecsókolta rólam az összes ruhámat kiélvezve a tehetetlenségemet. Erősen ügyelt arra, hogy kerülje a számat. Szadista...
Teljesen megőrjített.
Azt hiszem, hogy kezdte érezni, hogy a tűrőképességem határán állok, mert kioldotta a fehér kínzó eszközt.
Kinyitottam a szemem, de először csak sötét, homályos foltokat láttam. A fal mögött vibráltak a fények, és nekem olyan érzésem volt mintha egy mese világba csöppentem volna.
- De hát... – kezdtem volna, de Damon lepisszegett.
Még mindig nem csókolt meg, ami kezdett, hogy is mondjam egy kicsit frusztrálni.
A falhoz lépett, amin a törölközők és a köpenyek lógtak. Húzni kezdte ezzel ajtót nyitva a fürdő többi része felé. Eddig észre se vettem, hogy a fal tulajdonképpen egy paravánfal.
Odaát egy hatalmas fürdőkád állt gyertyákkal körülrakva.
- Gondoltam fáradt leszel. – suttogta a fülembe. Felemelt a karjaiba majd finoman hagyott elmerülni a habokban. Ő is utánam lépett. Szinte meg sem vártam, hogy közelebb jöjjön megcsókoltam. Azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy eddigi életem legszenvedélyesebb csókjával jutalmaztam.
- Köszönöm. – suttogtam mikor levegőcsere okokból kénytelen voltam elválni tőle. Aztán kimondtam azt a hitvány szót amit már nagyon régen száműztem a szótáramból:
- Szeretlek... 


   

7 megjegyzés:

  1. Hello.

    Damon még most is féltékeny. Ez azért aranyos. xP :D
    És milyen romantikus lett. :P Forró fürdő, gyertyákkal. Hmm.. :D

    Puszi: And

    VálaszTörlés
  2. Sziia!
    Egyet érted, Damon annyira aranyos:)Kis cukiii
    Kíváncsi vagyok Damon reakciójára...
    Puszii,
    BBRayne

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon tetszett=)Ez a kis féltékenység nekem is bejön....A reakciójára pedig nagyon kiváncsi vagyok,mert nekem több variáció is eszembe jut..Várom a kövit,siess vele:D
    Puszy

    VálaszTörlés
  4. Sziaa molni♥! Már régóta olvasom ezt a történetet, és szerelmes vagyok belé :D Nagyon tetszik, Damon olyan kis édes, amikor féltékeny - és még karakter-hű is :D Gratula <3! Már nagyon várom a következő fejit és Damon reakcióját.
    Puszii: Vanille<3

    VálaszTörlés
  5. Hát igazából nekem is több verzió is eszembe jutott, de inkább kompromisszumot kötöttem közöttünk. Este minnképpen felteszem majd az új részt úgyhogy már nem kell sokat várni. Puszi nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. A csendesóceáni időzónába voltam. Most már nyugodt szívvel ellenőrizgethetsz...

    VálaszTörlés
  7. Szia!Most írok először :) Nagyon jók a fejezetek é végre előkerült Damon romantikus énje :) Ami a fejezet alatt van kép az honnan van ha szabad tudnom?? :) Ügyes csak így tovább!!

    VálaszTörlés

Szeretettel várom az őszinte véleményeiteket,
kritikáitokat, észrevételeiteket :) Molni ;)